nedeľa 21. augusta 2011

Sumár týždňa 15.-19. august

VOLEJBAL    

     Keďže počas týždňa nemám absolútne čas nič napísať, cez víkendy to musím doháňať. A prečo som taká zaneprázdnená? Posledných 5 dní som do školy vstávala presne 5:55 (klasika) ale nevracala som sa o tretej ale až o šiestej večer. Dôvodom boli tréningy a blížiaci sa začiatok volejbalovej sezóny. V pondelok a v utorok prebiehal tzv. tryout, kde nás všetky športové nadšenkyne testovali a podľa výsledkov zaraďovali do 3 družstiev. Testy spočívali tak v kondičke ako aj vo volejbalovej zručnosti. Napr.: skoky na švihadle za minútu (nikdy som si nemyslela, že minúta môže trvať tak dlho :D), člnkový beh, 10 podaní, 5 smečov atď.
     V stredu bolo rozhodnuté. Pred začatím vyučovania na nás v kancelárii čakali zalepené obálky, ktoré nám oznamovali umiestnenie do týmu. Niektorí však také štastie nemali a s volejbalom sa pre túto sezónu museli rozlúčiť, pretože pre nich nebolo miesto ani v jednom z týmov. Osobne mi to príde dosť kruté. Veď šport je hlavne o zábave, odreagovaní sa a každý by mal mať šancu zapojiť sa. No tu to tak bohužiaľ nefunguje. Šport sa na školách berie až príliš vážne. Veď už len tie oficiálne obálky, no uznajte :D Ja som sa dostala do najlepšieho tímu "Varsity" ako aj ostatné baby z môjho ročníka. Náš tým dopĺňa pár mladších žiačok, ktoré však nie sú o nič horšie než my. Prvý zápas je naplánovaný na 1. septembra. Tak držte palce! :)

SENIOR SUNRISE
Snaha o vytvorenie kruhu :)
     V skoré štvrtkové ráno sme sa takmer všetci seniori, čiže najstarší študenti stretli na parkovisku pred školou. Spoločne sme pozorovali východ slnka. Znie to sentimentálne ja viem, no v skutočnosti slnko vyšlo buď tak rýchlo alebo ja som bola taká spomalená, že som si ho nevšimla :D Na občerstvenie boli ponúkané sladké koláčiky a džús. Občas som sa cítila trošku nepríjemne, lebo som nevedela kam mám ísť, lepšie povedané za kým. Môjmu kamošovi Michahovi sa očividne nechcelo vstávať o hodinu skôr, takže som sa musela nenápadne privtierať k ostatným spolužiakom. Ale nebolo to vôbec také zlé ako to asi teraz vyznelo :) Neľutujem, že som išla. Som typ osoby, ktorý chce vyskúšať všetko čo sa len dá. 

6:30 ráno
      Keďže každý ráno zaparkoval ako sa mu zachcelo, parkovisko vyzeralo veľmi chaoticky. Učitelia nariadili: "preparkovať!" Lenže to asi netušili, že situáciu ešte zhoršia. Všetci študenti svoje autá odstavili okolo parkoviska tak, aby vytvárali jeden veľký nepreniknuteľný kruh. Učitelia sa však obávali vedenia, pretože niekorí študenti si za parkovacie miesto platia 50 dolárov ročne a ich rodičia by sa mohli sťažovať, takže nakoniec nasledovalo druhé preparkovanie sprevádzané s mierným hundraním nespokojných seniorov.


SPIRIT DAY

Roztlieskavačky 
      V piatok sme mali skratené vyučovanie o 40 minút. Čo znamenalo 5 min. z každej hodiny. Všetci žiaci od 9. po 12. ročník sme sa nahrnuli do telocvične. Na jednej štvrtine tribúny sedeli "freshmeni" v čiernych farbách, ďalej "softmori" v šedej, "juniori" v bielej a my "seniori" v bledomodrej. Toto sú farby školy. Spirit day je v podstate deň osláv a podpory školy. Veľa deciek nosilo aj tričká s nápisom - Vista Ridge High School. Musím si aj ja jedno zaobstarať :) Čo mi však prišlo viac ako zvláštne, boli chalani, ktorí nosili na krku korále! Keď som videla prvého, tak som si pomyslela, že je asi gay. No ale keď som si všimla, že ich nosí skoro každý druhý, spýtala som sa na to spolužiačky. Tá sa len smiala a tvrdila mi, že je to úplne normálne :)
     Na začiatku celého "ceremoniálu" vystúpila školská kapela a potom sa postupne predstavovali jesenné športové timy. Najväčší potlesk zožali samozrejme futbalisti. Bol príjemné sledovať všetkých tých nadšených ľudí. Mala som pocit, že patrím medzi nich, že máme niečo spoločné. Tipujem, že práve o tom sú tieto športové podujatia. Držať spolu a fandiť za jeden tím :) Do toho Vista Ridge! :D

4 komentárov:

Katy Stunning povedal(a)...

Mate v skole nejaky "dress code"?

Andrea povedal(a)...

hej, mame :/...obcas ma to poriadne sere :D ako vazne, niekedy som sla do skoly pomaly so strachom, co sa zase nebude lubit tej security zenskej :D Musime mat ramienka minimalne na hrubku 2 prstov a taktiet sukne a kratasy na dlzku ako koncia ruky :P

Unknown povedal(a)...

Nám napríklad nedávali obálky ani nič podobné..Sama trenerka nas podelila, :)

Andrea povedal(a)...

Tak na nasej skole to potom bolo akosi viac oficialne :D

Zverejnenie komentára