piatok 19. augusta 2011

Víkend po americky

Roller coster v tvare skatu
Najtypickejší kolotoč zo všetkých
Radšej som sa do toho nemiešala :D
     Predošlý víkend bol pomerne nabitý, ako som spomínala už v minulom článku. V sobotu som skoro ráno vstávala, aby som sa stihla pripraviť a nikto nemusel na mňa čakať. No nakoniec som čakala ja a to vyše hodiny a pol :D Aspoň som stihla skype s rodičmi :) Spolu s ďalšími 4 deckami sme mierili do zábavného parku Elitch Gardens v Denveri. Bolo to úžasné! Typický americký lunapark, aký môžete vidieť vo filmoch či v seriáloch. To mi propomína, že som sa zviezla na takmer takej istej húsenkovej dráhe akú ste si isto všimli v začiatočných titulkách "Krok za krokom". Tipujem, že vy, narozdiel od mojich kamošov tu v Amerike, poznáte tento seriál na ktorom som ja osobne vyrastala :) Škoda len, že som ho neodfotila, bol príliž skrytý. Plánujem však v priebehu roka tento park navštíviť ešte aspoň raz a pokúsim sa porobiť viac fotiek. Okrem krkolomných dráh, z ktorých ma mimichodom nehorázne večer bolel krk, som si oddýchla na typických nenáročných kolotočoch, ako je loď či niečo podobné twisteru. Na tieto neatraktívne aktrakcie sa čakalo pomerne krátko (max. 15 min.) v porovnaní s ostatnými kolotočmi, kde sme si s "radosťou" vystáli aj vyše hodinový rad. Poznáte PC hru Roller Coaster? Mala som pocit, akoby som sa do nej trasportovala :D Naozaj! Zatočené nikoľko metrové rady, všade navôkol automaty na pitie a stánky s blbosťami od výmyslu sveta, tématické fastfoody a taktiež maskot! :) Škoda len, že sme sa zdržali len do 6. Rada by som celý park videla za tmy. Snáď nabudúce. Mali sme naponáhlo, lebo do campu sme museli doraziť pred ôsmov. Pochopiteľne je jednoduchšie postaviť stan za svetla :D Keď sme boli hotoví s týmto malým inžinierstom, vyrazili sme do "hookah" baru. Miesto, kde podávajú vodnú fajku. No nepredstavujte si našu trenčiansku útulnú čajovňu s orientálnou hudbou. Tu žiadny čaj nedostanete a keď tak si môžete zatrsať alebo zaspievať na niektorú z karaoke pesničiek! Veľmi sa mi toto miesto páčilo. Skvelá atmosféra, mladí ľudia (asi 6 som rozpoznala, čo chodia so mnou do školy) a dobrá hudba. Neskôr sme si v stane zahrali jednu mierne stupidnú kartovú hru (takú mi na Slovensku nemáme) a piati plus jeden pes sme zalahli do spacákov.
Nicole, Michiah a ja
     Druhý deň nasledovala mierna turistika v Garden of the Gods. Jedná sa o jeden nádherný park s veľkými či malými červeno zafarbenými kameňmi všade navôkol. Miesto stvorené pre dobrodružné povahy, ktoré sa radi šplhajú či preskakujú kamene :D Ja som bola viac menej opatrná, keďže moje číny nie sú bovieako stavané na turistiku. Pokiaľ sa nahlásite a máte skúsenosti s horolezectvom, nič vám nebráni si zašplhať o čosi vyššie. ;)
Zaujímalo by ma, ako sa tam dostali :D
Horolezec
Pár týždňov staršia foto


4 komentárov:

Katy Stunning povedal(a)...

Do takového lunaparku by mě nikdo nedostal, točí se mi hlava už jen z těch fotek :D

Andrea povedal(a)...

Tak aj ja som sa po vydatnom obede trosku obavala o moj zaludok :D ale vsetko dobre dopadlo :D

Kejty povedal(a)...

ahojky, máš super blog, drsné fotky a všecko. Hele, jsem taky exchange studentka, nehodíme si naše stránky navzájem do oblíbených odkazů :) ? mrkni na http://kejty-texas.blogspot.com/ a dej vědět :)

Andrea povedal(a)...

Heh, ďakujem :) jasne, v pohode mozme :)

Zverejnenie komentára