štvrtok 3. novembra 2011

Halloween, October 31st

     Halloween tu niektorí Amíci berú pomaly tak vážne ako Vianoce, aspoň čo sa dekorácie týka. Na domoch som už od konca septembra obdivovala halloweensku výzdobu. A to nehovorím o obchodoch s kostýmami, ktoré boli pootvárané hádam odvtedy čo som prišla.
      Počas 2 týžnových jesenných prázdnin, keď som už bola celá presedená od postele a unavená od neustáleho čumenia do notebooku, zobrala som psa na vychádzku a porobila pár fotiek. 



     O typickom vyrezávaní tekvíc som už písala v predchádzajúcom článku. A taktiež o povinnom pozeraní strašidelného (lepšie povedané komicky trápneho) hororu :) A svoju účasť v strašidelnom dome môžem odchecknúť rovnako. Takže na rad prichádza skutočný halloweensky večer, čo je 31. októbra.
     Do školy sme mali z nejakých trápnych dôvodov zakázané nosiť kostým. Pravdepodobne preto, že niektorý by si zahalili tváre maskami, čo školský poriadok nepovoľuje. Ja som sa však týmto nariadením odradiť nedala a vymyslela som rafinované, povedzme normálne, každodenné oblečenie. No porozmýšľajte za koho som išla. :)  
 Zopár spolužiakov tipovalo muža či business ženu ale asi najviac ma pobavila podobnosť s Indiana Jonesonom :).No pravdou je, že mojím umýslom bolo sa preobliecť za college profesorku. Kravata a košeľa požičané od môjho host otca. Šťastie, že je takého nízkeho vzrastu :). No na moje prekvapenie, väčšina študentov tieto nariadenia poslúchlo a obliekla sa tak ako každý iný deň, čo môžte spozorovať aj na mojej kamoške Audrey. Ako som prišla domov, sadla som si na pár minút k fyzike a po chvíli začala s prípravami môjho mačacieho kostýmu. Ani vám nedávam šancu hádať, keďže podľa uší, chvostu a nosu, je zjavné za koho som sa preobliekla:). Okolo 6 večer začali pred našimi dverami zvoniť prvé "trick or treat" deťúrence. Kelly mala nachystaný sáček so sladkosťami, ktorý sa len nepatrne vyprázdnil. Okrem mojej tekvice sediacej na stoličke pred dverami, ktorej sviečku som aj tak musela zhasnúť skôr než som odišla, sme nemali ani len náznak halloweenu na našom dome. Asi môžem byť rada že moji rodičia nie sú typickí sviatkovi fanatici, ale trošku dekorácie by som predsa len uvítala. No nič, ostáva mi len kochať sa, alebo skôr krútiť hlavou nad výzdobou našich susedov:).

      Asi o 7 večer ma vyzdvihli kamoši a spoločne sme porobili pár fotiek u Audrey. A od jej domu sme sa vybrali do ulíc. "Trick or treat! " :) Každý sme si niesli vlastné vrecúško, v mojom prípade trash bag :D Čo mi bolo odporúčané spolužiakom, ktorý tvrdil, koľko sladkostí každý rok podostáva, že normálny ruksak by mu nepostačil. No naša skupina pozostávala z 10 ľudí ( Lovisa a ďalšia nórska exchange študentka, ktorej meno si už vôbec nepamätám) sa pripojili neskôr. Takže usudzujem, že keď domáci videli koľko vyrastených deciek stojí pred dverami, 2-krát si rozmysleli či dajú extra sladkosti nám alebo chutným malým detičkám. :( No jednoznačne to bol jeden z amerických zážitkov, ktoré som si nesmela nechať ujsť.
     Celý čas sme hľadali dom, ktorého majitelia každoročne pretvárajú svoju garáž na malý hounted house. Neverili by ste aké to bolo bombové! Figúri, o ktorých by som nikdy nepovedala, že sa pohnú a vybafnú na mňa :D A plus bolo to zadarmo, tak prečo neísť? Obdivujem týchto ľudí :)
     No okolo 9 už boli takmer všetky domy pozhasínané a na ulicich pomaly živej duše. Naša halloweenska partia sa voľako rozpadla, tak sme sa pobrali do mexickej reštiky, okey, fastfoodu, kde ponúkali burritos všetkým v zvieracej maske za 2 doláre. No po pár minútach zo zvierat prešli všeobecne ku kostýmom a nám, posledným zákaznikom, dali rovno jedlo a pitie zadarmo :)
     Pol 11 a  halloweenska noc končí. Sedím doma a rozmýšľam ako sa teším do postele, keďže musím vstávať ráno o 6 do školy.  No na druhej strane by som si dala nejakú tú pravú halloweensku párty :)...hmmm

Hounted garáž ;)
Tá ruka v kotlíku sa hýbala! :D
Ja, Michiah a Amana v mexickom fastfoode

0 komentárov:

Zverejnenie komentára